Spółka GAMAR powstała w roku 1999 jako firma świadcząca usługi public relations (PR) obejmujące różnego rodzaju działania, mające na celu budowanie dobrego wizerunku Klienta (firmy, samorządu, instytucji itp.).
Treść to kluczowy element public relations. O tym, jak nas widzą i jak nas piszą decyduje to, co inni o nas wiedzą. A najlepszym źródeł informacji o nas jesteśmy my sami.
Wartość bezpośredniego spotkania bez względu na dynamiczny rozwój technik komunikacyjnych wciąż ma wyjątkową moc.
Doświadczenie uczy, że im mniejszy zasięg terytorialny, tym więcej chaosu w kampanii wyborczej.
Podstawową cechą kryzysu jest jego nieoczekiwany charakter. Zwykle nie da się przewidzieć dokładnie, czy i kiedy nastąpi.
zwycięskich kampanii wyborczych
wydawnictw
edycji ogólnopolskiego festiwalu gitarowego
Ponad
20 000
publikacji
Spółka specjalizuje się w świadczeniu usług PR dla jednostek samorządu terytorialnego, obsługując dotychczas kilkanaście gmin, powiatów, miast, a także świadcząc usługi dla województwa małopolskiego. Wśród byłych i obecnych klientów spółki są także firmy prywatne, instytucje publiczne (np. szpitale), organizacje pozarządowe oraz klienci indywidualni.
Województwo Małopolskie
Suret sp. z o.o.
Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu
Starostwo Dębickie
Gmina Dębica
Miasto Dębica
Gmina Żabno
Leier Polska S.A.
Miasto Tarnów
Gmina Bochnia
Stowarzyszenie PLUS ULTRA
KW PO
KW Wspólnota Ziemi Dębickiej
Gmina Rzezawa
Starostwo Brzeskie
Szpital Wojewódzki im. św. Łukasza w Tarnowie
Zespół Przychodni Specjalistycznych sp. z o.o. w Tarnowie
Gmina Dębno
Gmina Pilzno
Spółka GAMAR powstała w roku 1999 jako firma świadcząca usługi public relations (PR) obejmujące różnego rodzaju działania, mające na celu budowanie dobrego wizerunku Klienta (firmy, samorządu, instytucji itp.).
W zakres świadczonych usług wchodzi m.in. przygotowywanie serwisów informacyjnych, biuletynów zakładowych, gazet lokalnych, folderów tematycznych, konferencji prasowych, materiałów promocyjnych, organizacja eventów specjalnych, doradztwo i szkolenia medialne, redagowanie stron www i profili w social mediach, realizacja kompleksowych koncepcji i strategii komunikacji społecznej, doradztwo w sytuacjach kryzysowych, realizacja informacyjnych materiałów filmowych oraz kampanii wyborczych.
Spółkę utworzyli byli doświadczeni dziennikarze prasowi i radiowi, którzy publikowali zarówno w mediach ogólnopolskich „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Tygodnik Powszechny”), regionalnych („Gazeta Krakowska”, „Polskie Radio Kraków”) jak i lokalnych („Echo Tarnowa”, RDN).
Obecnie głównym udziałowcem spółki jest Grzegorz Pulit – były dziennikarz radia RDN, Gazety Wyborczej, Gazety Krakowskiej, redaktor naczelny Echa Tarnowa i miesięcznika tarnow.pl, absolwent Uniwersytetu Jagiellońskiego (socjologia), wykładowca PR w Wyższej Szkole Biznesu w Tarnowie, a także były doradca prezydenta Tarnowa ds. komunikacji społecznej, prezes Stowarzyszenia PLUS ULTRA, inicjator i organizator ogólnopolskiego kursu gitarowego „Mistrz i uczeń”.